Over ons

Wie wij zijn

Leveranciers

Onze vazen collectie komt uit de Tsjechische fabriek Crystalite die bekend staat om de uitstekende kwaliteit uit de Bohemen. In deze fabrieken wordt het blazen van kristal nog steeds als oude ambacht beoefend. De vazen zijn extra dik geblazen zodat een zwaar boeket niet meer snel omvalt. Het glaswerk is officieel goedgekeurd om het keurmerk Boheems kristalglas te dragen.

Onze zijden bloemen worden geleverd door Duif Bloemen uit België.

Verzenden / ophalen

Natuurlijk wil je graag zo snel mogelijk kunnen genieten van je nieuwe Flowertool! Als je op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst in onze webshop, dan ontvang je de volgende werkdag jouw bestelling al in huis. Ook op zaterdag, als je op vrijdag voor 15.00 uur besteld hebt. Je ontvangt van ons altijd de track & trace code van Post.nl, zodat je precies kan zien wanneer je pakketje bezorgd wordt.

Bij ons betaal je bij een bestelling onder de € 50, de verzendkosten zelf. Wij hanteren een zo laag mogelijk vast tarief van € 4,95 per bestelling. Plaats je een bestelling boven de € 50? Dan is de verzending gratis in zowel Nederland als België.

Heb je geen zin om verzendkosten te betalen en is de waarde van je bestelling minder dan € 50? Geen probleem je kan bij ons altijd afhalen in Utrecht. Afhalen is uiteraard gratis, maar dit kan alleen op afspraak. Wij kunnen dan jouw bestelling klaarzetten zodat je er direct mee aan de slag kan!

Retourneren

Natuurlijk is het geen enkel probleem om je pakketje te retourneren. Het maakt niet uit wat je reden precies is, want binnen 14 dagen heb je altijd de mogelijkheid om te retourneren. Het is van belang dat de producten niet gebruikt zijn en in hun originele verpakking zitten. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Wil je geen retourkosten betalen? Je kan natuurlijk altijd op afspraak het pakketje terugbrengen in Utrecht. Stuur dan even een e-mail naar info@flowertools.nl

Vaas kapot?

Wij verkopen in onze webshop echt kristalglas en doen ons uiterste best om de glazen heel aan te laten komen. Helaas hebben wij, ondanks onze inspanningen, niet in de hand wat er onderweg met jouw pakketje gebeurt. Het kan dus gebeuren dat een vaas onverhoopt kapot aankomt. Als dit gebeurt dien je dit binnen 48 uur te melden per e-mail. Stuur hierbij foto’s van de kapotte vaas en wij sturen gratis een nieuwe vaas op.