Terugbetaal – levering en retourneringsbeleid

Leveranciers

Onze vaascollectie is afkomstig van Crystalite uit Tsjechië, een gerenommeerde fabriek die het traditionele ambacht van kristalblazen in ere houdt in de Bohemen-regio. Deze vazen, gekenmerkt door hun robuuste constructie, zijn ontworpen om zelfs de zwaarste boeketten te dragen. Elk stuk draagt trots het keurmerk van Boheems kristalglas.

Voor onze zijden bloemen hebben we een partnership met Duif Bloemen uit België, synoniem voor kwaliteit en finesse.

Verzending & Afhalen

Geniet van voordelige verzendtarieven bij Flowertools.nl! Voor bestellingen onder de €50 vragen we in Nederland een bijdrage van slechts €6,75 aan verzendkosten. In België is dit tarief €15.

Maar er is meer goed nieuws:

  • Bij bestellingen van €50 of meer verzenden we je prachtige kristallen producten gratis binnen Nederland.
  • Voor onze Belgische klanten is de verzending gratis bij een bestelwaarde van €65 of meer.
  • Wil je de verzendkosten helemaal in eigen hand houden? Je bent van harte welkom om je aankoop zelf op te halen in Utrecht. Dit kan eenvoudig en op een voor jou geschikt moment, mits op afspraak.

Bestel je voor 12:00 uur? Dan doen we er alles aan om jouw bestelling dezelfde dag nog bij de pakketdienst af te leveren. We streven ernaar dat jij je nieuwe aanwinst zo snel mogelijk in handen hebt, in veel gevallen al de volgende dag.

Om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden, ontvang je van de bezorgdienst een track-en-trace code. Hiermee kun je op elk moment zien waar je pakket zich bevindt en wanneer je het kunt verwachten.

Rond de feestdagen is het een bijzonder drukke periode voor de pakketdiensten. We vragen om je begrip hiervoor. Ondanks hun beste inspanningen, kan het voorkomen dat de levering van je bestelling tijdens deze periode iets langer duurt dan normaal.

We waarderen je geduld en danken je voor je vertrouwen in Flowertools.nl.

Bestel tijdig met de feestdagen in zicht

Met de feestdagen in aantocht, weten we dat bezorgdiensten het extra druk krijgen. Daarom raden we je aan om je bestelling tijdig te plaatsen. Zo heb je de controle en zorg je ervoor dat jouw schitterende aankopen ruim op tijd binnen zijn.

Retourbeleid

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

  • Gebruik voor een spoedig retourproces onze retourpagina en volg de vijf duidelijke stappen.
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
  • Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
  • Tevens kunt u bij herroeping gebruik maken van het modelformulier.

De onderneming (Flowertools) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Schade tijdens Verzending

Hoewel we kwaliteitskristalglas verkopen en uiterst zorgvuldig zijn met de verpakking, kunnen we helaas niet garanderen wat er tijdens het transport gebeurt. Mocht een vaas beschadigd raken, meld dit dan binnen 48 uur met bijgevoegde foto’s. Wij zorgen dan voor een kosteloze vervanging.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@flowertools.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je hulp nodig?

Neem contact met ons op als je vragen hebt over ons retourbeleid of terugbetalingen.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00